Klacht: Deblokkering mislukt

op 06 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nadat het belplafond bereikt is zou er per 1 juli weer deblokkering plaatsvinden. Nu zegt simpel dat er een technisch probleem is waarvan ze niet eens kunnen aangeven tot hoe lang dit gaat duren. Zou ook een maand kunnen zijn aldus de servicedesk. De kosten lopen gewoon door.
Geen dienst maar gewoon betalen.

Geld terug van het niet kunnen gebruik maken zolang als probleem niet opgelost is. En vergoeding voor prepaid beltegoed van € 20,-- per maand zolang probleem niet is opgelost.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:36 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bewind