Klacht: opgelicht met aankoop auto

op 01 mei 2012 over Dealer Occasionhuis Oss in de categorie Autodealers

hebben in november 2010 een auto gekocht bij occasionhuis, havenstraat 28 in oss.Een opel signum uit 2003 met kilometerstand toen 150.000 voor 7000 euro.Wij hebben er toen gelijk een bovag garantie op gekocht van een half jaar voor 350 euro,want wij kregen geen garantie wat achteraf!! Nogal vreemd is bij dit soort aankopen. In hetzelfde half jaar bleek er al heel wat mis te zijn en zijn toen al een aantal keer terug geweest.Ze hebben toen de sensoren hoge druk buis, hoge druk pomp,injectoren,wervelkleppen,brandstofpomp en kachelweerstand vervangen.Toen heb ik ook aangegeven dat hij tikte , maar daty was normaal zeiden ze . Nu blijkt later daardoor ook alles kapot te zijn gegaan en vervangen was niet nodig zeiden ze . Ik heb over dit alles al een keer een rekening gevraagd maar hij zei : ik stuur de bon niet op want je weet zelf wel wat er allemaal aan vervangen is: Maar na een tijdje was de demper lek en die hebben wij toen vervangen voor 225 euro. De uitlaat was ook helemaal rot en dat is nu nog zo.

Toen we uit de verzekering waren was de benzine pomp, kachelweerstand en drukregelaar weer kapot want zei hadden er een tweede handse ingezet en hij lekte nog veel olie en hij tikte nog steeds. Hij zei : je kan hem laten maken maae de kosten zijn voor jezelf want je bent al uit de garantie: Wij zijn toen naar een ander bedrijf gegaan hier in de buurt en die hebben hem toen voor 800 euro gemaakt.Wij zijn toen ook naar de opel garage gegaan en die hebben hem een grote beurt gegeven en wij wilde hem laten keuren. De rekening was 654 plus 60 euro, maar ze wilde hem niet goed keuren en zei zeiden : dat we beter we beter geen geld meer in deze auto konden stopen want hij was niks meer waard:.

Toen heb ik de occasionhuis gebeld en die zei :kom hier maar langs :, het was voor de roet meting dat zou ong 150 euro kosten later bleek dat niet te zijn maar moesten het wel afrekenen plus wat extra voor het echte probleem en dan nog de keuringskosten. Hij zei: dat de opel altijd overdrijft: Ik heb van de opel ook nog een briefje gehad met wat extra mankementen aan de auto, zie bijlage.

Na al deze ellende dacht ik :als ik er nu nog tien jaar mee kan rijden is het prima: maar na een paar maanden kwam de auto weer stil ik ben naar een kennis gegaan om de kosten wat te beperken en die kwam tot de conclussie dat die auto nooit meer goed gaat lopen en hij had spijt dat hij er aan begonnen was,Het een naar het andere probleem kwam boven ,maar omdat hij de materialen al had besteld voor 1300 euro moest hij verder maar hij staat echt niet achter zijn werk en denkt dat de auto echt zo weer kapot kan gaan. Dit heeft me in totaal wel weer 1600 euro gekost en voel me ontzettend opgelicht!!!Ik ben ondertussen al 11000 euro kwijt en heb nog steeds geen fatsoenlijke auto. Hij heeft pas 180000 gelopen.

Kunt u mij helpen?? Ik ben een beetje laat maar dacht steeds als hij nu nog tien jaar loopt is het goed, maar hij is nog steeds niet goed.

Ik heb in de bovag al aangegeven dat hij tikte maar daar hebben zei geen gehoor aangegeven en nu blijkt dat toch het probleem te zijn geweest.

als de onkosten worden vergoed

Alle klachten die gemeld zijn door diablo0001