Klacht: Dealer AGM Scooters

op 30 juni 2012 over AGM Scooters in de categorie Brommers, scooters en motoren

op 2juni 2 retro`s extra gekocht van AGM deze zijn niet goed in elkaargezet en beschadigd een is terug naar fabriek geweest en naar een week terug met nieuwe kappen maar nu hebben ze elek maar niets meer aangesloten te veel werk denk ik als je de vertegenwoordiger aanspreekt op dit krijg je te horen sorry maar wil verder er niets van weten €2400,- euro kwijt en daar koop je sorry voor maar geen garantie of oplossingen

Dat deze netjes gemaakt worden en ze best iets extra`s kunnen doen voor dat geld of er mee ophouden dit schroot te verkopen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AGM Scooters in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AGM Scooters een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AGM Scooters

Heeft op 13 juli 2012 om 23:33 geantwoord

Onze mening is dat meneer inderdaad erg pech heeft met 1 van zijn gekochte scooters, en daarom willen wij de problemen erg graag verhelpen! In het telefonisch contact dat wij met meneer hebben gehad hebben wij hem de optie aangeboden om zijn geld voor de scooter terug te krijgen en is de keuze aangeboden om nogmaals ons een herkansing te geven een nieuwe scooter te leveren.. Meneer heeft gekozen voor de laatse optie. Deze scooter zal door ons rijklaar gemaakt worden en as dinsdag zullen wij deze bij de dealer leveren. Wij vertrouwen hiermee aan meneer een goede oplossing geboden te hebben en willen hierbij nogmaals onze excuses aanbieden voor de vervelende pech die meneer heeft gehad met de levering van deze scooter.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjotter2012