Klacht: Geen reactie, geen bezorgkosten retour

SH73 op 05 september 2020 over De Wit Schijndel in de categorie Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 9-8 jl parasol besteld bij De Wit in Schijndel. krijg nadat ik diverse malen gemaild krijg ik pas op 21-8 melding dat parasol niet te leveren is en dat m’n geld wordt teruggestort. Aankoopbedrag heb ik inmiddels ontvangen, echter de betaalde bezorgkosten niet. Ik heb hier nu al 2x over gemaild maar krijg geen enkele reactie. Zeer slechte service!

Gewenste Oplossing:

Ik wil de betaalde kosten ad 5,95 euro ook terug. Als ik wist dat product niet te leveren was, had ik nooit bestelling geplaatst!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Wit Schijndel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Wit Schijndel in behandeling genomen

Bericht van De Wit Schijndel

4 jaren geleden - Beste Saskia, De bestelling die je geplaatst hebt bevatte ook een kussentas. Deze tas is wel geleverd. Vandaar dat er geen verzendkosten retour zijn gestort. Met vriendelijke groet, De Wit Schijndel

Reactie van de melder van de klacht SH73

4 jaren geleden - Als ik wist dat de parasol niet op voorraad was, had ik natuurlijk nooit de kussentas besteld. Die had ik dan net zo goed en veel goedkoper ergens anders kunnen halen. Het heeft ruim 2 weken geduurd voordat bericht kwam dat parasol niet geleverd werd!

Bericht van De Wit Schijndel

4 jaren geleden - Beste Saskia, We hebben ook contact opgenomen met de klantenservice. Zij zullen nog reageren op de gestuurde mail. Met vriendelijke groet, De Wit Schijndel

Reactie van de melder van de klacht SH73

4 jaren geleden - Ik heb nog steeds niets van de klantenservice gehoord, erg klantvriendelijk is dit niet...

Alle klachten die gemeld zijn door SH73