Klacht: De volledige prijs betalen ipv de aanbieding

op 08 juni 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In de folder staan tuinschilderijen, in diverse prints van 19,99 voor 14,99. Maat 59×90. In de winkel hangt ook een bordje dat 59 x 90 14,99 is.
Ik koop een tuinschilderij van deze maat en wat schets mijn verbazing, ik moet het volledige bedrag betalen. Ik wijs de medewerker op het bordje en dat het in de aanbieding is. Hij gaat kijken en meten, ja het is de goede maat. Ondertussen komt er een andere medewerker bij en zegt dat mijn schilderij niet telt, want die staat niet in de folder afgedrukt.
Ik vind dit dus niet terecht in de folder staat DIVERSE prints. Dan moeten jullie erbij zetten, deze prints.
Uiteindelijk moet ik het volledige bedrag betalen en maar een klacht indienen.

Ik ben tevreden als ik gewoon het teveel betaalde bedrag terug gestort krijg.
De aanbieding is voor schilderijen van deze maat, die heb ik gekocht en dan telt de aanbieding. Zo niet dan klopt jullie folder niet

Alle klachten die gemeld zijn door Francis Rietbroek