Klacht: “de volgende dag bezorgd”, maar niet heus

op 19 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Online een TV gekocht en een keuzemogelijkheid om de volgende dag te bezorgen. Geweldig, precies wat we willen! Op zaterdag zodat onze buren dit pakket niet hoeven aan te nemen!
Netjes via iDeal betaald in blijde verwachting van de nieuwe TV.
En toen… Geen TV op zaterdag. Want: Nee, de DHL transporteert geen grote pakketten binnen een dag.
BCC: als u deze toch vandaag wilt hebben kunt u naar het filiaal in sliedrecht, daar zijn ze op voorraad. Oja, u moet natuurlijk wel opnieuw betalen. Maar wanneer de bestelde TV dan later deze week komt kunt u de zending weigeren. DHL brengt de TV naar BCC en dan krijgt u binnen 2 weken uw geld terug.
Totale tijd aan de telefoon met BBC: bijna 40 minuten.

Hartelijk dank BCC: high price, low service!

Ps. Is natuurlijk heel ingewikkeld om de website zo in te regelen dat bij een bepaald volume DHL later komt dan binnen 24 UUR…. Je zou zomaar transparant zijn naar je klant, ze geen valse belofte doen… EN ZE DE KEUS GEVEN OM HET PRODUCT BIJ DE CONCURRENT TE KOPEN…

Tevreden zouden we zijn wanneer we gewoon naar het filiaal hadden kunnen komen. De TV ophalen, zonder voor een tweede keer te betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 14:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevdzwart