Klacht: de VIP Club kaart kan ik niet registreren

op 22 december 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

ik heb vandaag 22-12-2017 een kaart voor de VIP Club gekocht bij de Boerenbond in Roosendaal maar kan geen acount aanmaken, dus ik kan de kaart niet registreren. als ik het vandaag niet doe ben ik minimaal 200 punten kwijt. Mijn vrouw heeft ook een VIP Club kaart maar die heeft ze met heel veel moeite kunnen laten registreren. dus met andere woorden het is voor een leek niet te doen

ik ben pas tevreden als de VIP Club kaart geregistreerd is op mijn naam

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pets Place

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Pets Place

8 maanden geleden - We zien deze melding nu pas en horen graag of dit nog relevant is zodat we u alsnog kunnen helpen hierbij! U kunt contact opnemen door een e-mail te sturen naar service@petsplace.nl. Alvast bedankt!

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 08 februari 2018 om 12:05 geantwoord

We zien deze melding nu pas en hebben een reactie geplaatst met de vraag of dit probleem nog relevant is zodat we dit indien nodig alsnog met de klant op kunnen lossen. De klant kan ons mailen met zijn gegevens en wij reageren hier zo snel mogelijk op. Klacht kan gesloten worden wat ons betreft.

Alle klachten die gemeld zijn door Geert Deelen