Klacht: de vierde wachtende

op 15 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Wij staan wel degelijk als 4e in de rij de mensen voor ons bevestigen dat.
Het meisje aan de kassa stond iemand af te helpen en daarna waren wij de vierde dus er stonden 5 mensen.
Ze ziet ons en hoort ons met de mensen voor ons zeggen Mooi we zijn de vierde en roept KASSA 1 GAAT OOK OPEN DIE WAS DUS NIET OPEN. Ze pakt gauw de scanner van de volgende en beweerd dat wij NIET de vierde in de rij waren EN DAT WAREN WE WEL!
Ik hou er niet van om door een paar weekend grietjes zo behandeld te worden. Het gaat mij niet om die 22 euro maar om het principe en ik voel me als klant die iedere dag in de winkel komt zeer onheus behandeld.Staan die grietjes ook nog je uit te lachen en dat kind achter de scankassa staat gewoon te liegen.

Ik ben tevreden als men zich aan die scankassa aan jullie regels houden en niet meteen als ze zien dat er iemand wel degelijk vierde in de rij is te gaan roepen. Dit gebeurt echt vaker.!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zonneel1951