Klacht: De vierde klant in de rij

op 17 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht betreft filiaal Jumbo
De vierde klant in de rij GRATIS
boodschappen

Het was vrij druk
ik stond als Vierde klant :::1 klant werd geholpen ::dus eigenlijk was ik de5de
Het was druk bij alle kassa,s stonden 4,5 of meerdere klanten te wachten
Er was 1 kassa niet open
Ineens toen ik bijna aan de beurt was
dacht ik:;;;Er is toch een aktie
4de klant in de rij GRATIS de boodschappen Ik zag geen bord hangen met deze tekst,
vroeg of dit nog geldig was
Ja hoor zei de kassierre dat geld nog
Maar dan moeten bij de andere kassa.s ook meer klanten staan Ik zei dat was daarnet zo het was erg druk en 1 kassa niet in gebruik
Oooo dat heb ik niet gezien zei ze,
ik zei ,,,Er waren dus meerdere
klanten die dus ook 4de5de klant waren en dus Gratis boodschappen
hadden moeten krijgen maar die wisten het niet of hadden er ook geen erg in
Ze zei dat er altijd op gelet
werd Maar ik vind dat dit niet zo is gebeurd ,,meede dat ze dan ook snel de kassa die niet open was hadden geopend,, om zo kosten van GRATIS
boodschappen aan klanten niet te hoeven geven,
Jumbo maakt veel reklame
maar komt deze niet na!!!
grote klacht dus
graag bericht hierover

Gewenste Oplossing:

ben wel tevreden over Jumbo
goede kwaliteit produkten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zomertijd 2016