Klacht: Ziekmakende reclame

user-95261 op 08 april 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte mevrouw/meneer,

Hierbij dien ik een klacht in over een op vrijdag 6 april 2012 in de Telegraaf geplaatste advertentie van Aldaniti waarin het publiek via het maken van de keus ‘Mauro moet weg Mauro moet blijven’ een Mini kan winnen.
Op een dergelijke manier voor eigen geldelijk gewin misbruik maken van de naam van Mauro en de hachelijke positie waarin deze jongen en zijn familie verkeren vind ik schandelijk, van geen enkel inlevingsvermogen en fatsoen getuigend.
Ik eis dan ook van de Telegraaf dat zij haar excuses aan Mauro en zijn familie aanbiedt en dit soort advertenties in de toekomst niet meer plaatst.

met vriendelijke groet,
Paul van Erp

Excuses aan Mauro

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door