Mijn Klacht:
Afgelopen week is A) de krant te laat bezorgd en daarbij ook twee maal de Trouw bezorgd.
Gewenste Oplossing:
Als ik op tijd mijn Telegraaf in de bus heb
Tolox op 21 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte F.J. Schmidt, Hartelijk dank voor het bericht dat u afgelopen week de krant te laat is en twee keer Trouw is bezorgd. Onze excuses dat de bezorging niet goed is gegaan. Wij gaan uiteraard contact opnemen met de bezorgdienst...
De Telegraaf schrijft dat ze mij 2 x extra kranten gaan bezorgen Dat is toch flauwe kul wat moet ik met 2 extra kranten ik lees maar 1 Telegraaf
Een klant heeft ervaren dat de krant te laat werd bezorgd en dat er twee keer de verkeerde krant, namelijk de Trouw, in de bus werd aangetroffen. Deze klacht is inmiddels opgelost.
Afgelopen week is A) de krant te laat bezorgd en daarbij ook twee maal de Trouw bezorgd.
Als ik op tijd mijn Telegraaf in de bus heb
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 23 juli 2018 om 12:09 geantwoord
Geachte F.J. Schmidt,
Hartelijk dank voor het bericht dat u afgelopen week de krant te laat is en twee keer Trouw is bezorgd.
Onze excuses dat de bezorging niet goed is gegaan. Wij gaan uiteraard contact opnemen met de bezorgdienst om te zorgen dat uw krant op tijd wordt bezorgd. Tevens zullen wij het volgende kwartaal twee keer extra de krant bezorgen op onze kosten wegens de bezorgklachten. Uiteraard gaan wij ons best doen om de krant voortaan op tijd bij u te bezorgen.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met ons via 088 824 82 42.
Met vriendelijke groet,
JR - Webcare Team
Heeft op 23 juli 2018 om 12:12 geantwoord
De Telegraaf schrijft dat ze mij 2 x extra kranten gaan bezorgen
Dat is toch flauwe kul wat moet ik met 2 extra kranten ik lees maar 1 Telegraaf
Bericht van Telegraaf
7 jaren geleden - Geachte heer Schmidt, Dit houdt in dat u geen extra krant zal ontvangen, terwijl u reeds een krant ontvangt. Zodra u een bezorgklacht heeft gemeld gaan wij per dag dat u geen krant ontvangt, uw abonnement doorschuiven. Dit houdt in dat uw facturatiedatum met twee dagen zal opschuiven zodat u twee edities op onze kosten zal ontvangen. U zal dus niet extra kranten op één dag ontvangen, maar uw betaling zal twee dagen opgeschoven worden. Met vriendelijke groet, JR - Webcare Team
Reactie van de melder van de klacht
7 jaren geleden - Net een telefoontje van een aardige kerel van de Telegraaf gehad De formulering was niet juist in hun commentaar Er is uitleg gegeven Ik ben tevreden Prima opgelost
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM