Klacht: Niet bezorgd

John Wessel op 17 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vadaag, 17 juli, is de krant niet bezorgd,

Gewenste Oplossing:

Als de krant iedere dag bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2018 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Wessel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de Telegraaf gisteren niet bezorgd is.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze bezorgdienst en zullen de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.

Wanneer u bij ons de melding maakt dat u uw Telegraaf niet heeft ontvangen wordt dit op uw abonnement verrekend in de vorm van een extra bezorgdag die toegevoegd wordt aan de lopende betaalperiode van uw abonnement. Dit ziet u terug in de beschrijving van de betaling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

BR ~Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door