Klacht: kussenaktie

loenen op 16 januari 2013 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

het is nu 14 januari2013 en de kussen zijn nog steeds niet op voorraad vind het een vreemde zaak de telegraaf weet hoeveel aktie hij uit geef aan abbonnees en onderneem geen enkele aktie om zijn abbonnees revreden te stellen

de kussen zou snel mogelijk leveren of geen zaken meer doen met seatsandsofas als telegraaf

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door