Mijn Klacht:
Krant is niet bezorgd; belofte om nabezorgd te krijgen voor 15.00 uur wordt niet nagekomen. De krant is niet nabezorgd!
Gewenste Oplossing:
Correcte bezorging

Krant is niet bezorgd; belofte om nabezorgd te krijgen voor 15.00 uur wordt niet nagekomen. De krant is niet nabezorgd!
Correcte bezorging
Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord
Beste meneer/mevrouw,
Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het Webcare team van De Telegraaf