Klacht: bezorging op zaterdag

janny boven op 28 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 30 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte Janny Boven, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht over de bezorgdienst. Onze excuses als u problemen heeft met de bezorging van uw krant. Dit vinden wij uiteraard zeer vervelend om te horen. Wij zullen uiteraard direct contact...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 28 juli 2018

Een klant van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de krant op zaterdag, waarbij de krant soms helemaal niet of te laat werd bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

regelmatig geen of een te late bezorging van de krant.

Gewenste Oplossing:

wanneer de krant er op tijd is. We betalen daar toch voor?

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 juli 2018 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Janny Boven,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht over de bezorgdienst.

Onze excuses als u problemen heeft met de bezorging van uw krant. Dit vinden wij uiteraard zeer vervelend om te horen. Wij zullen uiteraard direct contact opnemen met de bezorgdienst. Wij hopen dat u elke bezorgklacht bij ons meldt, zodat wij direct actie kunnen ondernemen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 088- 824 82 42.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

janny boven

Heeft op 31 juli 2018 om 13:17 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Deze oplossing ken ik. Dit is nu de vierde of vijfde keer en er is dus niets veranderd. Ik heb ook al allerlei tegemoetkomingen gehad, zoals het verlengen van het abonnement met 1 dag e.d..
Ik hoop dat het nu eens en voor altijd wordt opgelost, anders denk ik erover om mijn abonnement op te zeggen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM