Klacht: bezorging

[email protected] op 24 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als de krant nageleverd wordt.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juli 2018 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer De Groot,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag, 24 juli 2018, geen krant heeft ontvangen.

Wij begrijpen dat het voor u vervelend is om uw krant te moeten missen. Als abonnee mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Helaas is het sinds enige jaren niet meer mogelijk om uw krant nog na te bezorgen. In plaats daarvan compenseren wij de gemiste krant door het verschuiven van de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

[email protected]

Heeft op 24 juli 2018 om 16:26 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik vind het jammer dat nabezorging niet geregeld kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door