Klacht: De Telegraaf wordt niet door de gleuf van de brievenbus geduwd

op 03 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 september 2018 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mahieu,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de krant heeft niet goed is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Constand