Klacht: Moeder naar ziekenhuis; waardebonnen naar prullebak

op 18 mei 2014 over De Ster in Nieuwkuijk in de categorie Horeca

Mijn moeder is een tijdje terug met zeer ernstige spoed opgenomen in het ziekenhuis en heeft het gelukkig (!) overleefd. Wij hadden echter enkele reserveringen en dito waardebonnen ingezet om naar De Ster in Nieuwkuijk te gaan eten en dan naar concert (tribute) Doe Maar met 4 personen. Dat was ondanks de bonnen toch een duur grapje; eten en concert voor 4 pers.
Ik heb kort na ziekenhuisopname meteen het betreffende restaurant en uitgaansgelegenheid gebeld met de mededeling dat mijn moeder op de intensive care lag en ik het helaas noodgedwongen moest afzeggen.
Het antwoord van De Ster Nieuwkuijk was dat ik gewoon pech had.
En dat de bonnen inderdaad naar de prullebak konden.
Oja; ik zou misschien nog wel een keer gratis naar een concert kunnen. Misschien..
Ik heb laatst gebeld om ze aan die afspraak te houden, maar natuurlijk herinnert niemand zich daar iets hiervan. Wat was de naam dan van wie u gesproken heeft… Afijn, u bgrijpt het al.
Ik vind dit echt zeer onbeschoft en extreem slechte service naar je klanten toe; bonnen of niet. Geen goede reclame en een beetje respect voor onze situatie of begrip voor de overmacht zat er totaal niet bij.
Graag een echte oplossing voor een op tijd gepland uitje en na al dat ziekenhuisgedoe een beetje afwisseling. Ik verwacht geen standaard mail dat annuleren is pech hebben en bonnen naar prullenbak kunnen. Graag wel service van Vakantieveilingen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Ster in Nieuwkuijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door groenveld