Klacht: De service van Lidl

loek6000 op 20 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 maart 2020
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht wederom in behandeling genomen. Onze excuses voor het ongemak dat je nog niets hebt vernomen. We kunnen je voor nu als volgt informeren: Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u...

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 20 maart 2020

Een klant van Lidl uit kritiek op de gebrekkige service van de supermarktketen, specifiek het filiaal op de Soerabajastraat 4. Na een incident op 5 februari 2020 heeft de klant herhaaldelijk gewacht op een beloofd telefoontje, maar dit is tot op heden uitgebleven. De klant vraagt zich af waarom het zo moeilijk is om contact op te nemen en voelt zich onterecht behandeld.

Mijn Klacht:

Beste in groente, beste in fruit, maar zeker niet de beste in Service…

Al weken wacht ik op een telefoontje van de Lidl, die zij mij hebben beloofd na een aanvaring op 5 februari 2020.

Het gaat om het filiaal op de Soerabajastraat 4 waar ik een winkelverbod heb gekregen om ongegronde redenen van ene Vincent. Meermaals is mij via mail geschreven dat er met mij contact wordt opgenomen maar tot aan de dag van vandaag is dit niet gebeurd. Wat is dat nou voor een service?

In deze tijd met deze situatie houden jullie klanten buiten de deur, opzettelijk.

Is een telefoontje nou ZOveel gevraagd? Waarom is het zo geweldig lastig even mijn nummer te draaien en op een fatsoenlijke manier dit op te lossen?

Ik weet nu alweer dat er beloften worden gedaan, ik heb het allemaal al gezien, terwijl mijn telefoonnummer gewoon is opgegeven via deze site. Maar nee, er wordt respectvol met klanten omgegaan, net als de filiaalmanager op 5 februari, ik geloof nu ook wel dat dit gewoon beleid is gezien andere posts op deze site.

Goed om te weten dat Lidl medewerkers agressie en onbehoorlijke service verlenen, het gaan hun om de centen en niet zo zeer om de klanten want daar hebben ze er genoeg van.

Vreselijk

Gewenste Oplossing:

Compensatie van kosten die ik heb gemaakt op die dag,

Geen beloften die alweer niet worden nagekomen

Opheffing winkelverbod

BEL EEN KEER!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 maart 2020 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door loek6000
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer