Klacht: De service lijkt top…

op 21 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Het ging allemaal zo goed. Snelle levering, prachtige fiets, leuke accesoires.. Maar toen de accu van mijn ebike ruim binnen de garantieperiode kapot ging draaide dat toch mooi om. De klantenservice is vriendelijk maar doet niks. Na veel bellen uiteindelijk doorgestuurd naar een fietsenmaker die de accu kapot heeft verklaard. Maar daarmee ben ik er nog niet. Want de nieuwe accu wordt maar niet opgestuurd…

De klantenservice is wel aardig..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 25 juli 2017 om 16:38 geantwoord

Beste Mieke,

Wat vervelend om te horen dat je problemen ervoer met je accu! Ik zie echter dat de accu inmiddels is verstuurd, en dat de fiets opgehaald kan worden. Hier heb je ook een e-mail over ontvangen.

We wensen je veel fietsplezier met de inmiddels gemaakte fiets.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 28 juli 2017 om 13:29 geantwoord

De accu is inderdaad verstuurd maar daarmee is de fiets niet gemaakt. Ik ben weer een week verder. de accu is ondertussen binnen bij de fietsenmaker maar nog niet ingeleerd op de fiets. daarnaast is er toch weer twijfel of het de accu of de oplader is. dus er wordt nu een nieuwe oplader opgestuurd (ook alweer 4(!!!) dagen onderweg). Ik heb ondertussen al 3 weken een kapotte fiets en heb nog steeds geen uitzicht wanneer dit opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door miekevanriel