Klacht: Zeer slecht

op 26 maart 2012 over De Revolutie in Zevenaar in de categorie Horeca

Afgelopen zaterdag heb ik gereserveerd bij de Revolutie Zevenaar, bij aankomst was onze tafel naast de bar bij de rokersruimte, niet bepaald de gezelligste plek om een hapje te gaan eten en iets te vieren.
Toen wij een andere “normale” tafel vroeger was eerst het antwoord dat dit de enige tafel was. Wij wilde opstappen en de dame had opeens wel een gezellig tafeltje voor ons.

Na het drinken besteld te hebben en onze keuze gemaakt te hebben hebben wij drie kwartier over ons broodje kunnen doen waarna wij het hoofdgerecht opgedient kregen zonder bestek, “dit komt eraan” werd ons verteld. Na 10min wachten hebben wij dit zelf gehaald. De eerste hap van de duivelse spareribs waren zo duivels dat mijn vriend gelijk geen smaak meer had. Wij zijn gewend zeer pittig te eten, naar deze kok was zeker uitgeschoten met zijn kruiden. De heer die ons bediende snapte dat wij dit niet op konden eten en zou het portie omruilen. Na enkele minuten kwam hij terug met het nieuws dat wij dit “extra” portie dus ook zouden moeten afrekenen, WIJ hadden de keuze op de duivelse spareribs gemaakt. Aangezien ik daar niet mee accoord ging (ik vind dat dit soort extreme/scherpe kruiden vermeld moeten worden) heeft hij zijn leidinggevende gehaald en deze dame zou het netjes oplossen door een nieuw portie te geven omdat het advies er volgens haar ook bij hoorde en het idd vermeld hoort te worden bij de bestelling. Ik heb gevraagd mijn portie (de normale pittige) even warm te houden tot deze tijd.

Na weer 20minuten gewacht te hebben, kregen wij twee portie’s opgedient op een totaal andere wijze als de eerste porties. Mijn vriend zijn portie was idd nieuw drie nette ribben, maar de salade/ garnituur was veranderd van de mooi opgemaakte spercieboontjes, cherry tomaatjes en wat andere verse groenten, naar een hoopje gaar gesudderde groenten. Mijn portie was duidelijk een restje van de vorige eigenaar, één nette lap ribben en daaronder twee kleine stukjes en een rommeltje van enkele stukjes vlees, waar zelfs wat tuinkers(?) van de garnituur tussen lag. De frietjes waren inmiddels (logisch) ijskoud geworden. één van de bedienende jongens kwam vragen of het nu smaakte en ik heb hem dit verteld waar ik het antwoord op kreeg “Ik zal het aan de kok doorgeven, en kijken wat hij ermee doet” NIKS dus, want na een kwartiertje gewacht te hebben kwam weer een ander vragen of we uitgegeten waren. Ik heb de leidinggevende dame gevraagd hoe ze dit op wilde lossen en dat wij zeer teleurgesteld waren in De Revolutie Zevenaar.

Nadat ze de eigenaar gebeld zou hebben(waar wij ons vraagtekens bij hebben) kregen we te horen dat we de friet niet hoefde te betalen, de broodjes niet en één drankje…(welke uiteindelijk allemaal gerekend zijn) De rest was een lastig verhaal kregen we te horen.

Wij hebben zeer teleurgesteld 51,90 af moeten rekenen voor een portie broodjes, koude friet, 2uur irritantie en een zeer slechte bediening.

geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door EstherD