Klacht: De reclame met René froger !

[email protected] op 05 april 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Gelukkig, ik zag dat er meer mensen zijn die zich ergeren aan de reclame van René froger.
Echt VERSCHRIKKELIJK die vent met dat gebral!
Ik weet niet hoe snel ik naar een andere zender ga, als ik die engerd hoor brullen.
Hopelijk snel voorbij!

Als die René froger niet meer zo vreselijk bralt!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 06 april 2018 om 12:14 geantwoord

Geachte mevrouw Schoonhoven - Groet,

Allereerst danken wij u dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten wat u van onze reclame vindt. We hadden natuurlijk liever gelezen dat u de commercials wel leuk zou vinden, maar we begrijpen dat onze nieuwe reclame niet bij iedereen in de smaak valt. Het is in ieder geval niet onze bedoeling om vervelende reclames te maken. Wellicht mogen we van de gelegenheid gebruik maken om uit te leggen waarom we hebben besloten om televisiereclame te maken. We zijn in 2010 met Eyelove begonnen, omdat we vinden dat een mooie en goede bril niet duur hoeft te zijn. Ook geloven we in vaste prijzen, bij ons zijn er dus geen verrassingen aan de kassa. U betaalt bij ons niets extra voor een oogmeting, ontspiegeling van de glazen en een kraswerende laag. Inmiddels hebben we ruim een half miljoen klanten mogen verwelkomen, echter merken we dat nog niet iedereen ons kent, vandaar dat we hebben besloten om tv-reclames uit te zenden. Uiteraard hopen we ook u een keer te mogen ontmoeten in een van onze verkooppunten.
Vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door