Mijn Klacht:
In mei 2018 2 dinerbonnen gekocht ter waarde van 85 euro om op 10oktober (heden) te kunnen dineren voordat de voorstelling begint in naastgelegen gebouw theater aan de Schie.
De bonnen zijn met liefde en zorgvuldigheid uitgezocht en gekocht door onze vrienden aangezien wij (man en vrouw) 50jaar getrouwd waren.
Echter, er is in juli een zeer ernstige ziekte bij mijn echtgenoot vastgesteld en na veel medische onderzoeken etc medegedeeld niets meer te kunnen doen, dus ongeneeslijk ziek. ,,Uitbehandeld zoals men dat noemt.
Ik heb op 1oktober gebeld met de Provenier Marcel van Suijlekom en het bovenstaande uitgelegd. Hij vroeg mij per email dit alles nog even uiteen te zetten, direct gedaan. Op woensdag niets gehoord. 2e mail er achteraan..op vrijdag 3e mail met melding de gereserveerde tafel van 10oktober te annuleren ivm reeds eerder uitgelegde situatie en gevraagd waar de reactie bleef.
Uiteindelijk krijg ik vanmorgen 10-10 een voicemail bericht waarop gezegd wordt dat zij er goed naar hebben gekeken, over nagedacht en ook nog advies te hebben gevraagd aan hun accountant. Het antwoord was.. het bedrag van 85 euro is betaald en wij kunnen dat NIET terugstorten. Wel kunnen wij de dinerbonnen een jaar verlengen.
Bij deze gemeld.
Zeer teleurgesteld en denk geen compassie met een ernstig zieke man die over enkele dagen zal gaan overlijden.
Triest. Heel triest.
Daar tegenover staat dat bij theater aan de Schie 2stoelen waren gereserveerd voor de avond Johan Derksen. Ik heb op 2oktober hen gebeld, uitgelegd en t geld werd direct terug gestort. ZO kan t ook. Zelf een meelevend schrijven ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Als ik de 85 euro krijg terug gestort (eventueel verminderd met 10euro administratie.kosten) waarna het bedrag naar onze vrienden zal worden terug gegeven.