Klacht: twee jaar stil en nu een vordering van een (hun) incassobureau

op 29 januari 2019 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

In 2016 telefonisch contact geweest en zij wilden voor het bedrijf Countess Beautysalon een soort facebookpagina opstellen zodat het bedrijf beter gevonden kon worden op het internet. Ze zeiden van uit de Gemeente te werken en kleine ondernemers beter in de markt te willen zetten. Na overleg is gezegd dat er niet met hen in zee wordt gaan maar ze bleven maar bellen. Om er vanaf te zijn moest er 24,02 euro administratiekosten betaald worden ?? Eigenaresse was overdonderd en geïntimideerd en heeft betaald om er vanaf te zijn. Inderdaad bijna drie jaar stil. Nu komt er ineens een incassobureau (zelfde eigenaar zag ik op het internet. Kennelijk wordt er op gehoopt dat mensen hun administratie na zoveel tijd niet meer op orde hebben en wordt er een overvaltechniek gehanteerd. Overigens is er van enige dienst van hun niets gemerkt, dus kennelijk denken ze zelf ook geen overeenkomst te hebben. Anders zou er gepresteerd zijn, toch?
Dat het bedrijf Countess Beautysalon niet de enige is die op deze manier belaagd wordt, zie onderstaande link:
https:www.deondernemer.nlnieuwsbericht6260ondernemers-voelen-zich-opgelicht-door-de-onderneemt-groep

Wellicht een onderzoekje middels de Fraudehelpdesk.nl en bij het Ministerie melden. Overigens zou een toezichthouder ook wel een rol kunnen spelen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Onderneemt Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Onderneemt Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van VK Incasso

4 maanden geleden - We hebben inmiddels contact met elkaar. De klacht is in behandeling. Vriendelijke groet, VK Incasso BV

Alle klachten die gemeld zijn door Countess Beauty Salon