Klacht: Strak aan tijden, geen ruimte voor opzeggen

op 14 april 2017 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

In 2015 heb ik de Onderneemtgroep geprobeerd met Ondernemen in Almelo. Na een jaar was ik niet echt tevreden over de resultaten en heb ik op tijd opgezegd.
In 2016 werd ik gebeld dat het toch wel heel jammer was en dat ik volgens hun statistieken veel bezoekers had. Ze beloofden nog wat extra\’s en (eerlijk is eerlijk) de medewerker klonk heel vriendelijk en oprecht, dus ik gaf aan het nog een jaartje te willen proberen.

Vervolgens let je natuurlijk niet meer op de termijnen en een paar dagen na het verstrijken van je jaar, zit je er gelijk nog een jaar aan vast.
Het feit dat je al eerder opgezegd had omdat je niet tevreden was en dit in 2016 ook aangegeven hebt, telt natuurlijk niet voor dit bedrijf.
Het enige wat geld is dat zij zich keurig aan de wet en aan de \”afspraken\” houden. Je krijgt immers de algemene voorwaarden toegestuurd waarin staat dat je na een jaar automatisch met een jaar verlengd.

Volgens de wet is het dus een keurig bedrijf wat zich heel netjes aan de regels houd. Dat het heel anders aanvoelt? Tja…jammer voor de hardwerkende ZZP-er.

Als de overeenkomst per direct ontbonden wordt .

Alle klachten die gemeld zijn door Digirec