Klacht: prijsmisleiding

op 28 augustus 2019 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

Vorige week woensdag zijn wij als taxibedrijf benaderd door de onderneemt groep om voor een totaalbedrag van €100 3mnd gepromoot te worden met onze website. Hier zijn wij mee akkoord gegaan. Toen ik de factuur 1 dag later kreeg stond hier op dat de € 100 excl btw was en hier dus nog eens € 21 bij zou komen. In het telefoongesprek werd duidelijk gesproken over een totaalprijs en is in geen enkele bewoordingen over btw gesproken. Dit is pure prijsmisleiding en wij gaan deze factuur dus ook in geen 100 jaar betalen. Wij hebben nog netjes geadviseerd om het afgesproken bedrag van Totaal € 100 te betalen maar zij zijn hier niet op ingegaan.

Als de factuur alsnog aangepast zou worden naar het afgesproken bedrag van € 100, anders zijn wij hier helemaal klaar mee.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Onderneemt Groep

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Onderneemt Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door logitechje