Klacht: Niet redelijk

op 27 mei 2019 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

Vorig jaar heb ik me laten overhalen om mijn klein dj bedrijfje op hun website te plaatsen. Het klonk allemaal geweldig. Echter heb ik 0 resultaat geboekt met deze vermelding. Proactief kun je ze ook niet noemen. Nu ben ik in mei vergeten mijn abonnement op te zeggen en is deze stilzwijgend verlengd met een jaar (de factuur werd voor het volgendd jaar werd meteen meegestuurd). Mijn eigen fout, had ik maar een paar dagen eerder mij abonnement moeten opzeggen. Ik gaf aan dat ik als zeer kleine ondernemer deze verlenging ook een erg hoog bedrag vond en er vanaf wilde zien. Om een lang verhaal kort te maken; Dit kon niet want de verlenging is al in gang gezet werd me verteld. Dit is natuurlijk grote onzin en kan gewoon wel. De Onderneemt Groep heft in mijn ogen niet redelijk gehandeld. Contract is contract en er is geen middenweg. Als ik zo met mijn klanten omga, krijg ik binnen de kortste keren een slechte naam en geen opdrachten meer. Ik zit er nu aan vast tot juni 2020. Ik doe absoluut nooit meer zaken met dit bedrijf en ik raad iedereen aan om goed na te denken voordat je zaken met hen doet.

Als De Onderneemt Groep haar service verbeterd. Bijvoorbeeld ruim 1 maand vantevoren een seintje geven; bent u nog tevreden over onze service, waar kunnen wij u nog mee verder helpen, verlenging is aanstaande over 1 maand.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Onderneemt Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Onderneemt Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M2P2