Klacht: Jaarlijkse verlenging ongewenst abonnement. €800,00

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaartje meegedoen….2016. Voor de 3e keer ontvang ik weer een rekening van zegge 800 EU voor een waardeloze advertentie. Dit terwijl ik vorig jaar al op hoge poten gebeld over de ongewenste verlenging, mijn onvrede over het resultaat, cq. opbrengst van deze hinderlijke kostenpost. Tot mijn grote verbazing ontvang ik nu weer een jaarlijkse nota! Zo gekomen zo gegaan? Ik wilde het juist schriftelijk gaan opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Minstens omzetgeneratie. Het kan tegenvallen maar geen omzetgeneratie.
Verder normaal zakelijk opzeggen per direct.
Ethisch amoreel.
Schade uitkeren wegens ongewenst uiting van mijn naam op hun intrieste website

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Onderneemt Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Onderneemt Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door basvanrongen@bouwparts.nl