Klacht: Factuur betalen voor een nutteloze dienst

op 29 januari 2019 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

Ik vond het al erg om met me onderneming jaarbijdrage betalen. Vervolgens hoor je het hele jaar niks van, ze zeggen dat ze je website promoot en je bedrijf in kaart brengen. Grote nonsens ik heb nog geen enkele meerwaarde gehad aan dit bedrijf. Integendeel website bezoekers zijn met 80% gedaald. Maar wordt wel verwacht dat er 650 euro wordt betaald voor een dienst die stilzwijgend met 3 maanden opzeg termijn jaarlijks wordt verlengd. Kijk uit voor deze oplichters die niet eens een kantoor hebben. Ik betaal de rekening niet en laat het voor het gerecht komen. Dit is ondernemers oplichten. Wat onderneemtgroep.nl doet. SCHANDE!!

Nooit !!!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Onderneemt Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Onderneemt Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van VK Incasso

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Wij zullen ons gaan buigen over deze zaak. U kunt uw verhaal mailen naar info@vkincasso.nl, zodat we dit voor u kunnen uitzoeken. Hartelijk dank.VK Incasso BV

Alle klachten die gemeld zijn door CryptoconsultNL