Klacht: Contract afgesloten als consument

op 13 april 2019 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

Ik heb een kleine tijd een webwinkel gehad. Deze is in maart 2015 gestopt alsook mijn bedrijf, omdat ik erg ziek was. Ik werd kort daarna gebeld door de onderneemtgroep. Door ziekte en mij niet beseffend welke datum het was, heb ik op een voice log aangegeven dat ik akkoord ging. Ik was toen al consument. Vervolgens nooit meer wat gehoord. Tot vorig jaar, toen kreeg ik een incasso voor 2 jaar in een bedrijvengids online. Omdat ik toen al consument was,

Ik de rekening niet hoef te betalen. Als ik ook daadwerkelijk allemaal mail en telefoon had gehad, om inlichtingen over mijn inmiddels niet meer bestaande bedrijf. Dan had ik uiteraard meteen met de onderneemtgroep contact op genomen, om te vertellen dat ik geen bedrijf meer had, op het moment van afsluiten. Maar dat was ook niet zo.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Onderneemt Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Onderneemt Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van VK Incasso

2 maanden geleden - Geachte C. Kuit, Op 12-04-2019 heeft u ons pas in kennis gesteld van uw gezondheid. Indien u kunt aantonen dat u destijds bij het aangaan van de overeenkomst zo ziek was dat u niet meer 'helder' kon nadenken, dient u dit als bewijs toe te zenden via info@vkincasso.nl. Dan gaan wij voor u in gesprek met de opdrachtgever.

Alle klachten die gemeld zijn door ckuit