Klacht: De nieuwe dienstregeling per 09 dcember 2012

op 18 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De nieuwe regeling bezord mij in een klap 3 onprettige situaties;
1. Normaal vertrok ik om 06:00 met de 1e bus om de trein (Almelo-Apeldoorn) van 06:18 te pakken. Om 06:58 kwam ik aan en pakte om 07:02 de bus naar Garderen.
Omdat de trein nu om 06:06 vertrekt kan de bus dus niet meer. Ik moet nu dus plots een ander vervoersmiddel inzetten om het station te bereiken.
2. Nu de trein om 06:40 al in Apeldoorn aankomt moet ik dus 20 minuten wachten. Mijn reis duurt dus al 20 minuten langer.
3.De terugreis is te verdelen in twee niet comfortabele opties:
A. Met mazzel de sprinter kunnen pakken (vertrektijd is exact hetzelfde als aankomst bus uit Gardere). Deze sprinter is kleiner dan de IC en daarmee niet comfortabel, vaak overvol -dus staan- en stopt te vaak.
B. De IC naar Deventer pakken (10 min later), in Deventer overstappen op een andere trein (10 min wachten) naar Almelo.

U ziet, 3,5 keer ergernis ten opzichte van mijn keurige verbinding voor 09 december.

HELP!!!

Mijn oude trein terug!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 december 2012 om 08:21 geantwoord

klacht geregistreerd en klant beantwoord

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door headzz