Klacht: de meests slechte vervoeder van ons land

op 28 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

mijn zoon e.c.q.c Anakotta waar van ik gemachtigd ben heeft een maand kaart nr:3528010481790273 Franeker – Veendam meerdere keren hebben we hem van het station in Zuidbroek moeten halen omdat de trein niet verder gaat het busje wat daar staat is vol en de bus is geen optie. Nu is het zo dat mijn zoon in een kliniek zit en op zaterdag 21 mei zijn kaart was vergeten uw kenmerk hiervan 3642161652080058 hij kreeg 7 dagen de tijd deze kaart te tonen nu is mijn zoon in de nacht van 21 mei mishandeld en meegenomen door de politie en maandag avond weer vrijgelaten. dinsdag de advocaat geregeld en de dokter bezocht woensdag de getuigen geregeld en donderdag is hij geopereerd aan zijn lip 15 hechtingen op vrijdag een gesprek in de kliniek en moest hij verplicht 3 week binnen blijven op zaterdag ben ik naar Groningen geweest om zijn kaar te laten zien zodat dit niet fout loopt ik kreeg geen medewerking terwijl ik het hele

verhaal heb uitgelegd mevrouw wilde een kopie id kaart en de tijd is verstreken hoe zo verstreken 21 gebeurd dus 7 dagen de tijd is 28 zaterdag is het 28 ste toch nu verder ik ben kwaad en teleurgesteld naar huis gegaan vul dit nu per mail in. wel wil ik bevestigen dat mijn zoon slachtoffer is van geweld hiervan heb ik 7 getuigen verklaringen binnen maar heeft niet de tijd gehad om dit eerder te regelen nu ga ik er van uit dat het via deze weg is opgelost, we zijn zo wie zo wel klaar met jullie en een ander vervoersplan maken.
dit valt me zo tegen van jullie

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 mei 2016 om 17:44 geantwoord

Goedenavond,

Wat een heftig verhaal! Hoe is het nu met je zoon?

Als ik het goed begrijp is er iets niet goed gegaan met het toonrecht, omdat wegens omstandigheden de termijn is verstreken.

Helaas is dit forum niet de juiste plek om bezwaar te maken tegen boetes. Wij kunnen en mogen vanaf deze plek geen beslissingen maken over het eventueel terugdraaien van boetes.

Mijn advies is daarom om via ons online contactformulier bezwaar in te dienen en daarbij bovenstaand verhaal te vermelden. Je kunt dat doen via deze link: https://www.arriva.nl/groningen/service-contact/contact.htm En dan kiezen voor 'Stuur een bericht'.

Wanneer je, je klacht op deze wijze kenbaar maakt, komt deze meteen bij de juiste afdeling terecht.

Langs deze weg wil ik jullie en je zoon tot slot sterkte en beterschap toewensen.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 29 mei 2016 om 08:52 geantwoord

Nee de klacht is niet opgelost je wordt wederom van het kasje naar de muur gestuurd alles gewoon regelen is toch niet zo moeilijk

Alle klachten die gemeld zijn door jan met de pet