Mijn Klacht:
Op 29 augustus 2017 schrijf ik een review voor het restaurant De Liede van de Drentsch Aa.
Ik heb een negatieve review geschreven omdat de service te wensen overlaat, we hebben een hoop geld betaald voor een driegangen menu, echter..
Moesten wij heel erg lang wachten op onze gerechten en de bestellingen tussen door, ik heb mij hierover beklaagd bij het bedrijf en moest een compensatie (1 gratis consumptie) afdwingen. De serveerster gaf zelf aan uit service oogpunt dit te doen als er door omstandigheden het langer duurt voor het uitserveren van de gerechten, de mededeling werd niet vanzelf spreken toegepast bij ons.
Als positief punt gaf ik de kwaliteit van het eten, behalve voor het nagerecht omdat het toetjes schijnbaar uit de vriezer kwam waarbij de aardbeien bevroren waren, overigens wat door de keuken (koks) word tegen gesproken.
Een medewerken reageerde op de review, deze slaat echter in haar commentaar de plank mis.
Zoals het in de service beaamt reageerde het bedrijf op 18 september 2018 als volgt; Wauw M. van der zwan. Jij heb veel lef en je hebt nu een probleem schat.
Ik kan dit nog steeds niet bevatten dat er zo door een bedrijf op een review word gereageerd vandaar mijn klacht aan dit bedrijf!
Gewenste Oplossing:
Oprechte excuses maken