Klacht: De leukste hotels überhaupt niet te boeken met voucher

op 27 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Zojuist een ontzettend onaangenaam gesprek gehad met één van de telefonistes van Fletcher… Wij hebben een Fletcher-voucher, deze zijn max. 4 wk van tevoren pas te boeken, probeer je al 3 mnd lang verschillende dagen te boeken in je hotel naar keuze: deze is gewoonweg niet te boeken. Alle “leuke” hotels lijken ze gewoon sowieso te blokken voor Flecher-voucher-klanten.. Heb ik gebeld en mijn verhaal verteld, aangegeven dat ik al 3 mnd dit hotel probeer te boeken, krijg ik als antwoord: “jaaa maar er zijn veel meer hotels die wel te boeken zijn en als ú nou een beetje flexibeler bent dan vindt u heus wel wat”…..WÁÁÁÁÁÁT???????!!!!!?!?!?!?! Deze kan nog wel een lesje klantgerichtheid krijgen… voel me absoluut niet serieus genomen..

Ik ben tevreden als ik vóór afloop van de voucher (oktober 2017) in ons hotel naar keuze 1 overnachting kan boeken....slechts 1..... over flexibiliteit gesproken..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemien85