Klacht: De leukste hotels überhaupt niet te boeken met voucher

op 27 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een ontzettend onaangenaam gesprek gehad met één van de telefonistes van Fletcher… Wij hebben een Fletcher-voucher, deze zijn max. 4 wk van tevoren pas te boeken, probeer je al 3 mnd lang verschillende dagen te boeken in je hotel naar keuze: deze is gewoonweg niet te boeken. Alle “leuke” hotels lijken ze gewoon sowieso te blokken voor Flecher-voucher-klanten.. Heb ik gebeld en mijn verhaal verteld, aangegeven dat ik al 3 mnd dit hotel probeer te boeken, krijg ik als antwoord: “jaaa maar er zijn veel meer hotels die wel te boeken zijn en als ú nou een beetje flexibeler bent dan vindt u heus wel wat”…..WÁÁÁÁÁÁT???????!!!!!?!?!?!?! Deze kan nog wel een lesje klantgerichtheid krijgen… voel me absoluut niet serieus genomen..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik vóór afloop van de voucher (oktober 2017) in ons hotel naar keuze 1 overnachting kan boeken....slechts 1..... over flexibiliteit gesproken..

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 12:09 geantwoord

Beetje laat hé? Ruim 9mnd later... de voucher is allang verlopen..

Alle klachten die gemeld zijn door Willemien85