Klacht: De leukste hotels überhaupt niet te boeken met voucher

op 27 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Zojuist een ontzettend onaangenaam gesprek gehad met één van de telefonistes van Fletcher… Wij hebben een Fletcher-voucher, deze zijn max. 4 wk van tevoren pas te boeken, probeer je al 3 mnd lang verschillende dagen te boeken in je hotel naar keuze: deze is gewoonweg niet te boeken. Alle “leuke” hotels lijken ze gewoon sowieso te blokken voor Flecher-voucher-klanten.. Heb ik gebeld en mijn verhaal verteld, aangegeven dat ik al 3 mnd dit hotel probeer te boeken, krijg ik als antwoord: “jaaa maar er zijn veel meer hotels die wel te boeken zijn en als ú nou een beetje flexibeler bent dan vindt u heus wel wat”…..WÁÁÁÁÁÁT???????!!!!!?!?!?!?! Deze kan nog wel een lesje klantgerichtheid krijgen… voel me absoluut niet serieus genomen..

Ik ben tevreden als ik vóór afloop van de voucher (oktober 2017) in ons hotel naar keuze 1 overnachting kan boeken....slechts 1..... over flexibiliteit gesproken..

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:46 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 12:09 geantwoord

Beetje laat hé? Ruim 9mnd later... de voucher is allang verlopen..

Alle klachten die gemeld zijn door Willemien85