Klacht: De kwaliteit van HX623259

op 04 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

In maart heb ik cadeau – gekocht bij Mediamarkt – een Philips artikel gekregen, namelijk HX623259. Deze is aangeschaft op 17 maart 2020. Na een week was er al van alles mis mee:
• één opzetborstel klikte niet (goed) op het handvat;
• een unitpluk raakte los van de andere opzetborstel tijdens het afspoelen en verdween in de goot;
• de reisetui sluit niet.

Ik heb de items van het artikel terug geplaatst in de originele verpakking. Ook lees ik (bron: philips.com) een flink aantal recensies die gaan over de fabrieksfout in de reisetui die dus meerdere keren is aangetroffen. Ik heb al gebeld met de klantenservice van Mediamarkt, maar ik wil niet naar een winkel i.v.m. contact. Wel wil ik een nieuwe set of het geld retour. De bon is nu reeds in mijn bezit, in hoop dat ik dit zelf kan oplossen.

Ik ben tevreden op het moment dat ik het volledig betaalde geldbedrag zoals deze op de bon staat retour krijg. Ook is een kortingsvoucher enof een gift is naar mijn mening op zijn plaats.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wongsolutions