Klacht: De krant wordt of niet bezorgd of veel te laat

op 15 september 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van De Limburger

3 maanden geleden - Geachte heer Welkenhuizen, Uw klacht hebben wij inmiddels gemeld bij onze bezorgdienst. Zij doen er alles aan om de kranten op tijd te bezorgen. Helaas is het grootste probleem dat er een groot bezorgerstekort is, waardoor de huidige bezorgers meerdere wijken dienen te lopen en de bezorgtijd niet meer gehaald wordt. Indien U de krant niet ontvangt, wordt het bedrag van de betreffende dagkrant verrekend met Uw abonnementsgeld. Wij hopen dat e.e.a. snel tot een oplossing komt. Onze excuses voor het ongemak Hopend U voldoende te hebben geinformeerd P. Gennotte Medewerker Backoffice-Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 17 september 2018 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Welkenhuizen,

Uw klacht hebben wij inmiddels gemeld bij onze bezorgdienst. Zij doen er alles aan om de kranten op tijd te bezorgen. Helaas is het grootste probleem dat er een groot bezorgerstekort is, waardoor de huidige bezorgers meerdere wijken dienen te lopen en de bezorgtijd niet meer gehaald wordt.
Indien U de krant niet ontvangt, wordt het bedrag van de betreffende dagkrant verrekend met Uw abonnementsgeld.

Wij hopen dat e.e.a. snel tot een oplossing komt.

Onze excuses voor het ongemak

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

P. Gennotte
Medewerker Backoffice-Klantenservice

Heeft op 18 september 2018 om 21:43 geantwoord

Mijn keuze heb ik inmiddels gemaakt. Ik heb mijn abonnement opgezegd!

Alle klachten die gemeld zijn door Wekkie