Klacht: de koffie machine is gaan roesten

op 25 juni 2016 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het magneetje in het schuifje waar je de koffie in doet was gaan roesten waardoor het ijzeren plaatje er achter ook was gaan roesten en er op gegeven moment uit viel ik heb het apparaat netjes opgestuurd en kreeg bericht dat de kosten 95€bedroegen ik had mijn apparaat nog geen 3 jaar en dit was al de derde devorigge waren na ruim 2 jaar al stuk ik heb nu de nieuwste gekocht omdat we de koffie heel lekker vinden maar dit zal ook mijn laatste zijn ik vind het een dure bedoening zo

Gewenste Oplossing:

Mijn koffie machine heb ik jullie laten houden omdat de kosten voor het maken duurder waren dan een nieuwe wat ik belachelijk vindt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jayden2010