Klacht: De kleine lettertjes

op 27 februari 2020 over Auto europe in de categorie Verhuur

Reservering gedaan voor 10 dagen autohuur voor vakantie Madeira.
Deze konden we op zaterdagavond om 18.30u ophalen op vliegveld Funchal bij AVIS.
Na overhandiging van het reserveringsformulier ging de meneer achter de balie aan de gang met de controle van de gegevens.
Hij gaf aan dat de hoofdbestuurder niet de zelfde was als van de creditcardhouder.
En inderdaad bij de kleine lettertjes staat deze regel.
Wij zijn er echter van uitgegaan dat dit geen probleem hoefde te zijn omdat mijn vrouw en ik getrouwd zijn.
Om dit dan eventueel nog aan te passen was volgens deze meneer niet mogelijk.
We moesten maar bellen naar het telefoon nr. in Nederland.
Hier kregen we geen gehoor, er was niemand meer bereikbaar.
We kregen dus geen auto en moesten een taxi nemen om naar het hotel te gaan.
Volgende dag nogmaals gebeld naar Nederland, waar we nogmaals te horen kregen dat dit in de kleine lettertjes stond. Met een kleine aanpassing in het contract zou dit probleem opgelost zijn geweest. Alleen de voorletter moest gewijzigd worden.
Weg 10 dagen autohuur en extra kosten voor taxi heen en terug.
Maar een auto gehuurd in het hotel, waar men opkeek van het argument creditcard, omdat we ook hier alles hadden afgekocht was een creditcard helemaal niet nodig.

Als ik een goede reden krijg waarom de creditcard die op mijn vrouw haar naam staat niet geldig zou zijn voor mij.
Als ik op zijn minst de autohuur terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.J.M. Gort