Klacht: de klant staat in de kou

op 27 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via een derden via bol.com een ambilight gekocht. We kochten de tv voor 3 d en omdat er een cashback actie aan vast zat. Nu bleek later dat de verkoper ons een ander type had verkocht maar op de bon stond de juiste. We hebben veel overleg met Philips gehad hierover en ook uitgelegd dat Kinorama en Bol.com niet thuis gaven. Nu kun je zeggen ja maar wettelijk hoeven ze niets maar wij als klant zijn de dupe en dat mag iemand zich wel aantrekken. Het ging om 200 euro!

Gewenste Oplossing:

Als Philips echt haar best gaat doen voor haar klant! En Kinorama de wacht aan gaat zeggen dat zij geen producten van hen meer mogen verkopen! Wij zijn opgelicht en dat had Philips veel zwaarder moeten laten wegen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Verg