Klacht: De klant is koning toch AH?

op 30 april 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb vorige week Pita broodjes gekocht die in de actie waren, 2 voor 1 euro. maar verder waren ze uitverkocht. En dan kan je normaliter aan de klantenservice vragen voor meerdere, ik wou er 24. En kreeg er uiteindelijk 6 mee, de manager stond mij niet te woord, leek op een 22 jarig meisje en negeerde me compleet. Verder was het meisje dat de leiding had bij de balie ook niet zozeer, klantvriendelijk te noemen.. De week daarvoor was de actie ook, ze zei dan ook dat ik alweer hier was voor een bon, daarna vroeg ze me letterlijk dan ook waarom ik ze wou, en zat tegen haar collega te klagen dat ze wel iets beters nu te doen heeft dan dit uit te schrijven.

Dat klantvriendelijkheid, van het filiaal van Lorentzplein in den Haag wat flink beter zou kunnen! En dat ik de gebruikelijke supermarkt waar ik kwam maar verander, als ik niet een netjes te woord wordt gestaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serenity92