Klacht: De kap van de ketel

op 26 november 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat uw monteur is geweest vrijdag25-11 hing de kap los aan het apparaat slechts met een hendel bevestigd terwijl er 4 zijn die moeten worden vastgeklikt. Het lukt ons niet om het goed terug te zetten. Dus vandaag of morgen gaat die ene hendel het begeven en valt de kap op de grond.

Gewenste Oplossing:

Als iemand de kap netjes terugzet en vastmaakt zoals het hoort. De hendels zijn aanwezig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 28 november 2016 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw K******,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u gehad en is er een afspraak gemaakt voor a.s. woensdag 30 november voor het vastmaken van de mantel aan de daarvoor bestemde hendels.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare ^SK

Alle klachten die gemeld zijn door Mph kneepkens