Klacht: De helft van mijn vakpakket nooit ontvangen!

op 19 juli 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

In 2014 had ik de wiskunde b vakpakket besteld en volledig afbetaald. Na ontvangst van mijn vakpakket kreeg ik na enkele weken geen berichten meer van NHA via de post. Hierdoor ging ik er vanuit dat ik alle lesstoffen had ontvangen. Aangezien het allemaal nieuw voor me was wist ik niet welke onderwerpen/lesstoffen allemaal aanbod dienen te komen bij wiskunde b. Totdat ik een examentraining ging volgen en hierdoor achterkwam dat ik een aantal lestoffen niet beheerste en dus nooit van NHA heb ontvangen.

Ik heb Nha hier over gemaild, hierop geven zij aan dat dit mijn verantwoordelijkheid is om dit zelf in de gaten te houden. Ben hier totaal niet mee eens, want als klant zijnde verwacht ik een goede service van NhA alhelemaal aangezien ik alles heb afbetaald. Dan verwacht ik dat ik alles ontvang waarvoor ik betaald heb! En aangezien ik toen een ‘leek’ was in zowel de lesstoffen betreffende wiskunde b en NHA ging ik er vanuit dat ik alles ontvangen heb.

Nu eis ik de helft van de betaalde bedrag terug. Maar die willen ze niet kwijtschelden. Vind het schandalig dat er na 2jaar nog steeds niemand is geweest binnen hun administratie die dit fout heeft gezien!

En aangezien ik niet meer van plan ben om examens te nemen, heeft het geen meerwaarde om de lessen na 2jaar te sturen.

Wanneer de helft van de betaalde lesgeld wordt teruggestort. Ik ben niet van plan om te betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 21 juli 2017 om 10:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ThatcherN