Klacht: de helft van het park gesloten

op 28 maart 2013 over PonyparkCity in de categorie Vakantieparken

ik wil een klacht indienen over ponnypark slagharen dacht leuk een paar dagen weg te gaan met me dochter en 2 kleinkinderen een meisje van 9 jaar en een jongetje van 18 maanden heb hele internet afgespit en uitgepluist voor iets leuks dus heb het zorgvuldig uitgekozen heb geboekt van 25 maart 2013 tot met 29 maart 2013 alleen wij konden dinsdag 26 maart pas gaan had het ook aangegeven komen dinsdag aan heb netjes 256,70 betaald en op naar ons huisje hacienda chalet was inderdaad erg netjes binnen mankeerde niks aan dat moet ik wel toegeven schoon ook maar nou komt het alles uitgepakt en op naar het park kinderen blij nou wat een saaie bedoeling me kleinkind van 9 dacht leuk even overal in te gaan bijna alles gesloten en als er dan iets open was en we kwamen aanlopen liep het perconeel gewoon weg terwijl hij ziet dat we in de atraktie willen elke keer als me kleinkind ergens in wilden gaan van 9 kwam ze weer met een teleurgesteld gezicht terug lopen het is dicht oma zei ze en dat keer op keer hoop eet tentjes dicht nou terug naar het huisje dan maar en wat gaan eten gaan we gezellig naar het zwembad jippy komen we in het zwembad glijbaan dicht al met al liepen met onze ziel onder de arme in het park konde ook moeilijk hele dag in het huisje gaan zitten zijn ook van elenden 1 dag eerder naar huis gegaan we wiste gewoon niet wat we moeste doen vind een hoop geld wat ik moest betalen voor 2 nachtjes in een huisje met verder niks ben ook naar de receptie gegaan met deze klacht en zei ook dat er op de site nergens vermeld stond dat de helft nog dicht was de vrouw achter de balie keek op de site en kon het inderdaad ook niet vinden op de winkeltjes en eet tentjes hingen briefjes met daarop vandaag gesloten zet er dan op de hele week ofzo wand je hoopt dan nog dat het morgen open is ik vind dat het op de site moet worden aangegeven als je wil boeken dat de helft nog gesloten is dan had ik nooit geboekt had ik ook voor die centen naar disney kunnen gaan of een park met een super tropische zwembad de vrouw achter de balie vertelde dat met pasen al het personeel weer kwam en alles open gaat ja nou daar hebben wij niks meer aan de vrouw vond het ook wel veel geld voor wat we er voor hebben gekregen dus daar was zei het mee eens en vond dat ik een klacht per mail moest gaan indienen vind het ergste voor me kleinkinderen die teleurgestelden gezichten .

helft van het park open is ook maar de helft betalen dus zou graag de helft van het geld terug willen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PonyparkCity

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PonyparkCity nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s elfrink