Klacht: de handelsgeest van Leenbakker

op 12 maart 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had interesse in 4 tuinstoelen 55 euro per stuk.
vroeg aan de medewerker of er een totaal prijs gemaakt kon worden.
het ging om 4 stoelen.
de medewerker deed geen moeite om het aantrekkelijk te maken zodat we de stoelen wel zouden kopen.
er werd ons gezegd de prijs die op het kaarje stond,dat is de prijs.
ik snap dat en als er geen kortingen gegeven kan worden .
maar de manier waarop vond ik terleurstellend.
Met een beetje handels geest waren we zeker met deze stoelen weggegaan.
iets meer inspelen op de klant en duidelijk uitleggen waarom wel en waarom geen kortingen.
werd zeker niet onheus behandeld dat zeker niet .

Gewenste Oplossing:

Iets meer handels geest en met een kleine geste waren we zeker met de stoelen wegggegaan.
als winkelman moet je klanten bespelen .
geen starre houding belevings gericht .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door paul vermeulen