Klacht: Toch niet helemaal gratis ‘de gratis makelaar’.

Huitema-Bosch op 14 april 2022 over De Gratis Makelaar in de categorie Makelaars

Alle werk zelf doen, je huistekst schrijven alle gegevens zelf uploaden. En bezichtigen zelf doen. Veel werk aan gehad. Huis getaxeerd plattegronden gemaakt die overigens niet helemaal juist zijn. Zomaar de prijs lager ingezet en gepubliceerd aan Funda en wie weet nog op meer sitesnelheid terwijl dat dus niet de afspraak was. Hierbij wilden wij het contract verbreken omdat het gevoel van vertrouwen weg was. Aardige woordenwisseling gehad. Nu ontvangen wij veiligfee factuur. Ik ben bereid om de factuur te betalen voor plattegronden en foto’s. En deze zijn lang niet €2499,-

De advertentie is van funda afgehaald. En is er niet meer online geweest.

Wat kan je doen tegen dit fenomeen de gratis makelaar. Onprofessioneel handelen. Mvg

Geen veiligfee betalen maar het daadwerkelijk betalen wat je afneemt. De foto’s de plattegronden en de taxatiewaarde.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Gratis Makelaar

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Gratis Makelaar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huitema-Bosch