Klacht: makelaardij NVM Makelaars Nieuwe Stijl Wilhelm

op 08 maart 2018 over De Geschillencommissie in de categorie Klachtencommissies

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we zijn het oneens over de factuur van de makelaar Wilhelm uit Ede en nu moeten we voor het behandelen van de klacht het geld bij de geschillencommissie storten. Denken ze dat ze de rechtbank zijn of zo? dit is toch van de zotte?
De klacht is ingediend op 1 december en het is nu 8 maart. Dit kan echt niet!

Gewenste Oplossing:

Indien er vlot een beoordeling komt zonder eisen te stellen aan die gene die de klacht indient en de foto's worden vrijgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Geschillencommissie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Geschillencommissie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Geschillencommissie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Geschillencommissie

Heeft op 08 maart 2018 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Huijding,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. In dat gesprek hebben wij met u afgesproken dat wij, via uw dossier bij ons, contact met u houden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht als opgelost te melden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Nanneke van Drunen
De Geschillencommissie

Heeft op 11 april 2018 om 09:40 geantwoord

Het dossier wordt nog steeds onvoldoende begeleid en er wordt onvoldoende actie ondernomen. Ik vind dat de geschillencommissie zwaar onvoldoende verdient in dit dossier. We zijn 5 maanden verder en er is nauwelijks iets met de klacht zelf gebeurt. Slecht, slecht en nog eens slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door tangaroa