Klacht: Geschillencommissie doet uitspraak op basiv van andere dan ingebrachte punten

op 05 februari 2018 over De Geschillencommissie in de categorie Klachtencommissies

Vorig jaar heb ik een klacht ingediend over Sanders Meubelstad. Die klacht werd netjes in behandeling genomen door de geschillencommissie (na ruim 120 euro betaald te hebben). Vervolgens blijkt bij de uitspraak dat de geschillencommissie uitspraak heeft gedaan op basis van een ander dan mijn ingebracht standpunt: of er sprake was van een rechtsgeldig tot stand gekomen overeenkomst. Een hele vreemde gang van zaken waarbij ik vraagtekens zet bij de deskundigheid van de geschillencommissie, maar ook bij de onpartijdigheid,

Wanneer de geschillencommissie de kosten draagt van de gesloten overeenkomst of tot betaling van het herstel van de meubels.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Geschillencommissie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Geschillencommissie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geswon