Klacht: De folders komen te laat

op 12 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

In het algemeen krijgen wij helemaal geen folders.
Als we ze wel ontvangen dan worden de meeste tijd pas op woensdag bezorgd zoals ook weer op 12 okt 2016 laat in de middag wat inhoud dat de meeste voordeeltjes allang weg zijn bij de adverteerders

Ik ben voorlopig niet tevreden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemorgen, bedankt voor uw melding. Woensdag is inderdaad te laat wij gaan dit opnemen met de bezorger om te zorgen dat u ze uiterlijk dinsdag in de bus hebt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Sonerinto