Klacht: De ene na de andere fout

op 26 mei 2021 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Sinds dit jaar ben ik over gestapt naar de zorgverzekering van VGZ. Vanaf het begin waren er rare problemen (mijn zoon van 16 zou niet in Nederland woonachtig zijn, en er stond een onbekende persoon bij mijn verzekering bijgeschreven). Deze problemen zijn na wat heen en weer gebel opgelost, maar nu is er weer een nieuw probleem.

Ik heb expres voor een aanvullende tand verzekering gekozen zodat het vastzetten van mijn etsbrug voor 80% vergoed zou worden. Nu heb ik toch een rekening gekregen waarbij deze handeling niet vergoed wordt. Dit terwijl deze worden gekenmerkt door een R-code. In mijn polis staat dat de R-codes voor 80% worden vergoed.

Na telefonisch contact met VGZ gehad te hebben zou ik worden teruggebeld door de afdeling declaraties. Dit is niet gebeurd. Ook bij een tweede contact waarbij de verbinding halverwege het gesprek werd verbroken is er geen oplossing uit gekomen.

Ik heb genoeg van telkens weer telefonisch contact op te moeten nemen (met alle kosten van dien) vanwege de fouten die binnen fit bedrijf worden gemaakt. Daarom deze klacht op klacht.nl

Als vgz de r-codes van mijn tandarts factuur vergoed zoals dit in mijn verzekering staat vermeld.
Daarbij hoop ik dat dit de laatste fout is die deze verzekering ten opzichte van mij maakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnica