Klacht: De dun heid van de koffie smaak

op 30 april 2017 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Ik heb een paar weken geleden gebeld. Dit over Senseo mokka gekocht bij Makro Leeuwarden.waterig en niet smaakvol dan krijg ik een nieuw pak koffie maar tot mijn verbazing blijft het slecht. Ik dacht laat ik het eens bij een winkel halen , is het dan beter? Nu echt niet ik heb drie dozen gekocht en ik heb er diepespijt van wat is er aan de hand met uw koffie waar ik zo blij mee was. Door deze koffie ben ik weer koffie gaan drinken als latte was super goed. Maar nu is het een zwak aftreksel vam oude koffie. Zelfs mijn gasten en hulp hoeven het niet meer wat is er mis? Ik stop ook met de mokka koffie drinken duurder geworden en de smaak naar goor echt triest voor de koffie waar ik zo verliefd op was geworden . Ik hoop dat u hier wat mee kunt want met de extra dark die mijn man drinkt is niets mis dus ik hoop dat u het uitzoekt.

Ik zou tevreden zijn als u het probleem oplost .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douwe Egberts

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douwe Egberts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannievandertier@gmail.com